Uczniowie Zespołu Szkół w Korczynie na wycieczce w Wrocławiu [a15]

W dniach 9 i 10 czerwca 2015 roku grupa 53 gimnazjalistów z Zespołu Szkół w Korczynie wyjechała do Wrocławia. Organizacją wycieczki zajęły się: Alicja Korona, Grażyna Wącław, Ewa Sikora. Wyjazd z Korczyny nastąpił wcześnie rano, ponieważ na godzinę 10.00 zaplanowano zabawę w aquaparku. Następnie odwiedziliśmy zoo oraz jedyne w Polsce afrykarium. Z 50 piętra najwyższego budynku w Polsce tzw. Sky Tower (212 m) mieliśmy możliwość podziwiania panoramy Wrocławia.

Po całodziennym bogatym i pełnym wrażeń programie udaliśmy się do położonego w centrum miasta hostelu, aby zregenerować siły po wyczerpującym dniu. Lokalizacja budynku pozwoliła nam na krótki wieczorny spacer i podziwianie wrocławskiego rynku po zmroku. Kolejny dzień wyprawy rozpoczęliśmy od obejrzenia Panoramy Racławickiej oraz zwiedzania Muzeum Narodowego. Większość dnia spędziliśmy z przewodnikiem, który oprowadzał nas po Wrocławiu. Zwiedziliśmy Ostrów Tumski, czyli najstarszą zabytkową część Wrocławia, przeszliśmy przez Most Zakochanych, spacerowaliśmy po Starym Mieście, zapoznając się z odległą i najnowszą historią Wrocławia.

Około północy zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy w rodzinne strony.